... eli känniset ranskalaiset. Niitä oli äskettäin paljon tän kerroksen keittiössä. Olivat menossa erasmus-juhliin keskustaan ja ruinasivat mua ja Johannaa mukaan. En kuitenkaan viitsinyt lähteä, sillä oon ollut tänään vähän kipeä, enkä halua tulla enää yhtää enempää kipeäksi. (Onpas muuten hankala kirjoittaa suomea, kun on puhunut monta tuntia putkeen lähes pelkkää ranskaa...) Nojoo, mutta oli hauska kyllä katsella sivusta heidän humaltumistaan, ja erityisesti erään hyvin humalaisen kaverin yrityksiä puhua englantia. Varmaan kuulosti samalta kun mun ranskayritykset niiden mielestä...

Tänään ei muuten ole tapahtunut mitään ihmeempiä. Olen yrittänyt koulun ohella lähinnä lepäillä, ettei kurkkukipu muuttuisi tästä miksikään pahemmaksi taudiksi. Ehkä oon käyttänyt vähän liian vähiä vaatteita viime päivinä. Tulee vaan aina tosi kuuma, kun kävelee kouluun ja koulusta pois.

Sain myös tänään selville, että kurssit todellakin alkavat vasta 16.10. Eli ensi viikko on lomaa! Samaten marraskuun eka viikko on lomaa, ja saan silloin tänne varmaan ihanan vieraan Suomesta. <3 Kävin myös asuntolan secreteriatissa kyselemässä CAF-hakemuspaperini (hakemus opiskelijan asumistukea varten) perään. Jätin sen sinne jo torstaina, eikä sen täyttämisessä pitäisi mennä puolta minuuttia kauempaa. Paperi olikin valmiina, mutta odotteli tädin pöydällä ilmeisesti teleporttausta mun luo. Nojoo, huomenna voin sitten pistää hakemuksen eteenpäin ja ehkä tässä joku päivä jopa saada ilmaista rahaa Ranskan valtiolta, jipii.