Oli opiskelukavereiden ihmetys aika suuri, kun kerroin, miten Suomessa saunotaan. :D Insinööriopiskelijapojat olivat tietty heti varaamassa lentoja Suomeen, kun kuulivat sekasaunoista. Matkailun edistämiskeskus voisi alkaa maksaa mulle palkkaa... Tai en tiedä, pelottelin myös siihen malliin avantouinilla ja lumipesuilla, että saattaa poikien reissu jäädä tekemättä.

Eilen oli tosiaan tosi kiva ilta mun kurssikavereiden kanssa. Meitä oli minä, espanjalaisia muutama ja lopulta myös muutamia ranskalaisia. Oli tosi hauska istua iltaa ja jutella kunnolla pitkästä aikaa muistakin kun koulujutuista. Oltiin taas Rue Mouffetardilla, josta on tulossa yksi mun suosikkipaikkoja Pariisissa - ei vähiten Petit Grecin galettejen ja herkullisen, edullisen siiderin takia.

mouffetard.jpg
Tunnelmakuva Rue Mouffetardilta <3.

Tänään mulla on ollut vapaata koulusta, ja päivä on kulunut jouluostoksilla. Kävin Meijun kanssa La Defensen joulumarkkinoilla, jossa oli saatavilla paitsi paljon potentiaalisia (tosin kalliita) joululahjoja, myös vaikka minkälaisia herkkuja. Itse sorruin ostamaan egyptiläisiä karkkeja, jotka maistuivat huippuhyviltä!

joulukuusi.jpg
Joulukuusi näyttää hieman orvolta La Defensen lasi-betonipalatsien rinnalla. Kuusen viressä oli myös joukko Etelä-Amerikan intiaaneja soittamassa panhuilumusaa. Joulutunnelma huipussaan! :D

Nyt pitäisi vähän yrittää tehdä koulujuttuja, ja sitten siivoilla. Huomenna aamupäivällä meen suomikamuja vastaan Roissyyn! :)