Kylläpäs aika menee nopeasti... Tuntuu, että vasta perustin tämän blogin ja nyt olen jo kahden viikon päästä lähdössä Pariisiin. Voin vain kuvitella, miten nopeasti aika sitten perillä kuluu.

Nyt alkaa jo pikkuhiljaa olemaan pieniä läksiäisfiiliksiä ilmassa. Ensi viikolla on vika työviikko, ja yksi työkaverini tarjosi jo tänään minulle lounaan "että päästään sitten kaikenmaailman hyvästelyistä". Välillä tuntuu hassulta kaikkien kavereiden hössötys - enhän mä ole poissa kuin muutaman kuukauden! Toisaalta tosi ihanaa, että jaksavat välittää. :)

Suurin osa mun omaisuudesta on nyt Kaisa-ystävän kellarissa, ja elelenkin tällä hetkellä ärsyttävän suppealla vaatevarastolla. Hiton lentoyhtiöt painorajoituksineen! Noh, Pariisissa voikin sitten shoppailla kokonaan uuden garderobin. ;)

Koska hoidin suurimman osan vaihtoon liittyvistä käytännön asioista jo kesällä, voin seuraavat kaksi viikkoa viettää fiilistellen Suomea ja kavereita. Uudet phuksit ovat taas saapuneet Otaonnelaan, ja tapahtumia riittää. Menen esimerkiksi lukkaroimaan phuksisitsejä - aika haastava homma. Lisäksi pitää tietenkin käydä rakkaassa kotikaupungissani Lah(d)essa sekä todennäköisesti myös Tampereella katsomassa ystäviä.

Ja nyt vielä kaikille kyselijöille: lähden siis perjantaina 15.9. ja palaan 22.12. Voisin kohta tatuoida noi päivämäärät mun otsaan... :I